Товари, придбані в нашому магазині, підлягають поверненню або обміну відповідно до Закону «Про захист прав споживачів»
Терміни повернення та обміну
Повернення або обмін товарів можливий протягом 14 днів з моменту отримання покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення для товарів неналежної якості.
Товар неналежної якості має такі недоліки, які роблять його використання за призначенням неможливим.
Покупець має право повернути/обміняти своє замовлення як товар неналежної якості, якщо отримав:
товар з наявним дефектом або дефект виявлено під час експлуатації
товар з не повним комплектом
товар зі слідами носіння та/або ушкодженнями.
Процедура обміну та повернення товару належної та неналежної якості:
Вкладіть у посилку товар в оригінальному пакуванні та товарну накладну
Заповніть заяву на повернення (отриману разом з товаром, якщо згубили - роздрукуйте та заповніть заяву на повернення).
Відправте товар разом з оригінальним пакуванням та товарною накладною.
Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає.
Повернення і обмін товару належної та неналежної якості
здійснюється за допомогою служби доставки «Нова пошта».
Дані для відправлення:
місто Чернівці Відділення Нової пошти номер 17, вулиця Героїв Майдану 63
Отримувач : ФОП Годнюк Анастасія Анатоліївна
Номер телефону отримувача : +380 99 025 64 56
5. Повідомте нам № декларації відправленої посилки
6. Після отримання товару протягом 5-7 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
Зворотня доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця
Зворотня доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця
Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно до законодавства України, Ви можете пред'явити претензії щодо товару виключно до повного передання його Вам - оглядайте покупку одразу, у присутності представника служби доставки
Важливо! Поверненню не підлягають:
Купальники, спідня та постільна білизна.
Парфумерно-косметичні засоби.
Панчішно-шкарпеткові вироби.
Товари в аерозольній упаковці та інші категорії, що не підлягають поверненню.
Ми маємо право відмовити у поверненні, якщо товар має ознаки використання та/або пошкодження!
Viber: +38 (073) 365 83 15
Telegram: @badoShop